Prace trwają ...

Prace trwają...

Tak, od ostatniego wpisu trochę się zmieniło.
Pierwotny projekt zakładał użycie ESP32S3 16MB Flash i 8MB SPIRAM. Niestety tą wersje odłorzyłem na później.
Powstała inna wersja oparta o zwykłe ESP32 WROM, ale z wymienioną kością Flash z 4MB na 16MB i dodaną kością SPIRAM 8MB. Oczywiście na pokładzie jest jak poprzednio ten sam moduł eZ80F91.

Zrobiłem tak, aby na początek upodobnić mój projekt do Agon Light i wykorzystać już istniejące oprogramowanie. Po nabraniu doświadczenia i wiedzy przeniosę to na planowaną platwormę.

Na GitHub znalazłem to : https://github.com/envenomator/agon-vdpflash/tree/master .
W teorji ma to być narzędzie do  załadowania oprogramowania do eZ80.
Niestety ugrzązłem w naprawianiu błędów i zmianie z F92 na F91.
Autor niestety zamiast użyć OUT0 użył zwykłe OUT. Po znalezieniu tego błędu i naprawie kod ruszył, ale dalej nie może zamontować karty uSD.
Rozwiązanie tego problemu to mój plan na dalsze dni.
Co przyniesie? 

Zobaczymy......

Comments

Popular posts from this blog

Story begins ...

Małe, duże postępy 2....

Duży krok do przodu !